TANULÁSI KÉPESSÉGEK BLOKKJAI – a „ONE BRAIN” oktatásban

Diszlexiás „vakfoltjaink.”

… Olvasás, megértés, felfogóképesség, koncentrálóképesség, problémamegoldó képesség, iránytévesztés, lassúság, érdektelenség, nehézkes önkifejezés, szókincs hiánya miatti blokkoltság, beszédhiba, dadogás, memorizálás, a tanultak felmondása, számonkérés mögötti stresszek, sorok követése olvasás közben, diktálásra jegyzetelni, lényeg kiemelés, agyintegráció, szelektálás… ez a felsorolás még kiegészíthető, várom válaszaidat!

Ezek a tanulási képesség blokkok napi szinten kísérik életünket, gyermekként, akár felnőttként. Így a szülő sem tud érdemben segíteni, s ezt a helyzetet stresszként éli meg. Hogyan tudja ezt megfelelően kezelni?

… Erre ad megoldást a „ONE BRAIN” – Egy Agy módszer, ami a két agyfélteke integrálásával oldja fel korábbi be(el)akadásainkat, a régen elavult hitrendszereinket. Gyengéd módszer, ami hiteles válaszokat keres a tudattalan emléktárunkban. Eszköze az izomtesztelés.

 Ameddig vannak „ismétlődések” az életünkben, akár tanulási probléma,- párkapcsolati elakadás, – szülő-gyermek konfliktus, – döntésképtelenség, – önbizalomhiány, kommunikációs blokk, szereplési feszültség, versenyeken való remegés, akár egy bevásárló központban feltörő pánik, stb., addig nagy felelősséged van saját magad iránt.

A stressz minden pillanatban kísér minket, ezért érdemes olyan módszert elsajátítani, amit a ONE BRAIN módszer közvetít.

Részletekért keress bátran emailen, telefonon, egyéni vagy csoportos önismeret fejlesztő képzéseimen.

Nagy érdeklődéssel várlak Székely Szilvia haladó tanár